لیست اختراعات عليرضا ميلادي
طبق تحقيقات بعمل آمده از اسكله ها ، يكي از مشكلات عمده رانندگان كاميونهاي حمل بار محصولات فله مثل گندم و ذرت در پايانه هاي باربري بويژه اسكله ها عدم امكان پهلوگيري كشتي در محل مناسب داراي امكانات توزين ، بعلت ترافيك كشتي ها و ... مي باشد و از آنجايي كه پمپاژ بار از كشتي به داخل كاميون يا تريلي بر اساس حجم اتاق بار ، بصورت دستي و حدسي صورت مي گيرد. لذا معمولا كاميون بيشتر يا كمتر از حد تناژ مجاز حمل خود بارگيري مي نمايد كه اگر اين بار بخصوص بيشتر باشد و تعديل وزن استاندارد نشود در جاده خطراتي جاني و مالي مثل تركيدن لاستيك و چپ كردن و درنتيجه تصادف و ... را در پي خواهد داشت كه در اين راستا پليس هم جريمه هاي سنگيني را براي ماشين مذكور در نظر خواهد گرفت. براي گريز از اين وضع راننده مجبور است در مكان مشخصي در گمرك ، بصورت كاملا دستي توسط بيل بار كاميون خود را تعديل نمايد يعني يا اضافه بار را از ماشين پايين بريزد يا كمبود بار را بالا بريزد. كه اين سبب اتلاف وقت ، سلب آرامش راننده ، نياز به توزين مجدد ، ايجاد ترافيك در گمرك و جاده و بخصوص تلفات بارهاي ريخته شده روي زمين و در نهايت افزايش قيمت تمام شده مي شود. صفحه كاذب متحرك به ابعاد اتاق بار كاميون كه مطابق شكل در كف اتاق بار كاميون قرار گرفته و در شروع وزن كشي توسط جكها بالا مي رود. جهت به حداقل رساندن لرزش و احتمالا تغيير مكان كه اين خود سبب اختلال در كار لودسلها خواهد شد اين صفحه مطابق شكل توسط 4 زبانه استوانه اي توخالي كه محل نصب لودسلها نيز داخل آنها است مهار شده است. جهت شكم نكردن ، اين صفحه ، آهن كشي شده است. 4 عدد لودسل مخصوص توزين بارهاي تا وزن 25 تن كه مطابق شكل هريك داخل محفظه اي استوانه اي متصل به يك از كناره هاي صفحه كاذب متحرك به زير صفحه بسته شده اند. 4 عدد جك پنوماتيك مناسب و مدار پنوماتيكي لازم جهت عملكرد موازي جك ها كه پس از فرمان Start باز شده و با اتصال به لودسل مربوطه مجموعه لودسل و صفحه كاذب و بار را به سمت بالا مي برند. اين سيستم باسكول كه برايتوزين بار وسايل نقليه بكار مي رود وزن تك تك محورها را با هم جمع زده و وزن كل وسيلهنقليه را محاسبه مي نمايد . با توجه به نصب جكها بر روي شاسي كاميون مطابق شكل و اينكه صفحه كاذب هم قبل از بلند شدن توسط جكها مماس كف كاميون بوده و عملكرد جكها هم موازي مي باشد. هيچ ناهنجاري مثل عدم تعادل صفحه كاذب به هنگام بلند شدن رخ نخواهد داد و در عمل توزين با كمترين تلورانس همراه خواهد بود.
اين سيستم با توجه به سال اصلاح الگوي مصرف طراحي گرديده و قابل استفاده در آپارتمان هاي 3 الي 4 طبقه با ظرفيت حداكثر 8 واحد است. مكاني كه به عنوان شوفاژ خانه در نظر گرفته مي شود حداكثر به ابعاد 2*2 متر مي باشد. اين سيستم از 4 قسمت فني كه عبارت است از: يك موتور (M13) پرايد يا مشابه آن براي گرم كردن آب 2- مخزن يا منبع ذخيره آب كه قابليت نگهداري تا 200 ليتر راداراست 3- گيربكس پمپ آب كه از فشار بسيار خوبي برخوردار است و تا طبقات 4 آپارتمان را پوشش مي دهد 4- آلتر ناتور توليد برق كه مشخصات فني آن در نقشه توصيف شده تشكيل گرديده است. پس از نصب و راه اندازي قطعات كه سعي شده كوچك گردد تا فضاي كمي را اشغال نمايد تشكيل شده. كه با راه اندازي و هدايت آب به داخل بلوك سيلندر و يا خروج آب گرم شده تا داي 85 الي 90 درجه سانتي گراد و هدايت آن به داخل مخزن و ذخيره كردن آن براي استفاده صورت مي گيرد. عمل گرم شدن تا زماني صورت مي گيرد كه آب داخل منبع كه با سطح معيني تعريف شده است به دماي مورد نظر برسد عمل روشن و خاموش شدن موتور بصورت اتوماتيك توسط يكECU كه اطلاعات خود را از سنسورهاي استفاده شده در اين سيستم دريافت مي كند انجام مي گيرد. اين سيستم مي تواند علاوه بر مصرف ذكر شده براي موارد ضروري قطع برق نيز برق موردنياز آپارتمان را تا مقداري معين تامين نمايد.
با عنايت به سال اصلاح الگوي مصرف طراحي گرديده و قابل استفاده در سيستم هاي سرور و سيستم هاي كامپيوتري كارخانه ها بانك ها و ... مي باشد. اصول كار اين سيستم گردش آب بر روي مادر برد و اطراف CPU از روش رادياتوري آب است به نحوي كه آب در لوله هاي آلومينيومي كه جاذب گرما هستند هب گردش در مي آيد. در پايين كيس يك شبكه خنك كننده وجود دارد كه يك فن خنك كننده به آن متصل است زماني كه آب در حال گردش بر روي مادر برد است گرما را جذب مي كند به شبكيه رادياتوري مي آيد و مايع خنك مي شود. براي گردش آب درون لوله ها از يك عدد پمپ گردش آب كه بتواند مايع را خنك كنند را به گردش درآورد و به طرف شبكيه خنك كننده هدايت كند استفاده مي شود. در بالاي كيس نشانگر دماي مايع و همچنين دريچه اي براي افزودن مايع نصب شده تا كاربر بتواند دماي مايع داخل كيس را بداند و يا براي افزودن مايع خنك كننده اقدام نمايد.
موارد یافت شده: 4